🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۶

(ثبت: 253826) آذر 18, 1401 

(۱)

تنها تویی که
از دهانم بیرون می‌آیی،
دهانم را هم
که ببندند.

(۲)

-ابرکوه،
-الشتر،
– بیستون…
آه!
هر جا گذرم می‌اُفتد،
می‌بینمت!

***
تو؛
–همه جا با منی!

(۳)

من،،،
پرنده‌ام،
گلبوته‌ام…
اگرچه؛
شبیه تنهایی
–بی‌حجم‌!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا