🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک عاشقی

(ثبت: 4810) شهریور 31, 1396 

     گفتم مرا  این عاشقی  در خویشتن  گم  می کند

     تصویر  ِ احساسی دگر  در  ذهن  ِ مردم  می کند

     سُکری  بهشتی  می شود  همسایه  با همزاد  ِ من

     اما   مرا   خیزاب   ِ غم  ،  غرق  ِ  تلاطم   می کند

     من ناتوان  از خستگی  سر  می کشم  از آه  ِ خود

     گلدسته ای در  ذهن  ِ من   با  من   تکلم می کند

     مانند  ِ  آب  و  آینه   ،  تا   بیکران   جاری   بشو

     در  روبرویت   زندگی    بر   تو   تبسم   می کند

     شوقی  نهانی  می تپد  ،   در  این  تلاطم  بی صدا

     آخر   نماز   ِ  هلهله    ،    قصد   ِ  ترّنم    می کند

     در بغض ِجاماندن   طلا   دستی  به  محرابی  بزن

     مفتاح  ِ  اشک  ِ عاشقی   ،   آنجا   تیمم   می کند

طلعت  خیاط پیشه(طلای کرمانی)

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 1, 1396

    سلام و درود بر بزرگ بانوی شعر پاک

    مهمان غزلی نغز از آن بانوی فرهیخته بودم

    عالی ست

    در پناه خدا

    • استاد طارق ارجمند

      سپاس از حضور  ِ پر مهرتان

  2. جواد مهدی پور

    مهر 2, 1396

    سلام و عرض ادب محضر استاد گرامی

    از شعر بسیار زیبایتان بهره مند شدم

    زنده باشید به مهر

    • جناب دکتر مهدی پور ارجمند

      لطف دارید ممنونم

  3. محمدرضا جعفری

    مهر 4, 1396

    درود استاد /…..

  4. فهیم بخشی

    خرداد 2, 1397

    سلام ودرود و ارادت محضر خواهر گرامیم

    شاعر خوش قریحه سرکار خانم خیاط پیشه

    به خود می بالم که سال هاست  میهمان قلم توانا  و احساس پاک شاعرانه شمایم

    باز هم مثل همیشه لذت بردم

  5. پروانه آجورلو

    بهمن 4, 1401

    درود مهربانو
    (من ناتوان از خستگی سر می کشم از آه خود
    گلدسته ای در ذهن من با من تکلم می کنند)
    واقعا زیباست
    👏👏👏👏👏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا