🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک مشتعل

(ثبت: 4741) شهریور 12, 1396 

دیشب  دوباره  بر در  ِ عشقت دری زدم

ساعت شمار  ِ ظلمت  ِ شب را سری زدم

می خوانمت   به وسعت   ِ تکرار    ِ زندگی

با اشک  ِ مشتعل  همه  جا  پرپری  زدم

در  آسمان   ِ آبی   تو   مثل    ِ کهکشان

رنگین کمان  به  مجمر  ِخاکستری زدم

در اشتیاق  ِ معبد  ِ  خورشید   ِ عرشیان

سر با  غزل  به  سجده ی  بالاتری زدم

شوقت  مرا  به وادی  عرفان  کشیده بود

از چشمه های روشن ِ  تو  ساغری زدم

با یک  نگاه  ِعاطفه پنهان  ز هوی شب

آتش به جان ز حرمت ِچشمِ  تری زدم

خواندم دوباره آیه ی والشمس و والضحی

در شکّ  ِ  استجابت   ِ دل  باوری  زدم

گم شد حصار   ِ سنگی  گلواژه ها   طلا

وقتی   شرر  به  گنبد   ِ نیلوفری   زدم

طلعت خیاط پیشه (طلای کرمانی)

نظرها
  1. فیروزه رادمنشی

    شهریور 12, 1396

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 13, 1396

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد گرامی بانو خیاط پیشه

    از اشعار زیبایتان لذت بردم

    در محضرتان می آموزم

    زنده باشید

  3. مجید مصطفوی (ماجد)

    شهریور 13, 1396

    با حزم شعر پر از نکته های طلا !

    گویی به آسمان غزلها سری زدم….

    بداهه ماجد

    درودها بانو

  4. سیدعلی مجیدی

    شهریور 13, 1396

    درود بر شما

    موفق و پیروز باشید

  5. طارق خراسانی

    شهریور 13, 1396

    در  آسمان   ِ آبی   تو   مثل    ِ کهکشان

    رنگین کمان  به  مجمر  ِخاکستری زدم

    در اشتیاق  ِ معبد  ِ  خورشید   ِ عرشیان

    سر با  غزل  به  سجده ی  بالاتری زدم

    سلام و درود بر ملکه شعر پاک

    عجب غزل شورانگیز و عارفانه ای

    سرودن  این غزل  کار هر کسی نیست 

     از آن نوع غزل هایی ست که جاودانه می ماند.

    در پناه خدا شاد زی

  6. مهران اسدپور

    شهریور 15, 1396

    درود و دستمریزاد …

    مستفید شدم .

  7. مهدی صادقی مود

    شهریور 16, 1396

    درودتان

    زیبا سروده اید

  8.   سلام ودرودتان باد  نوشیدم از زلال اندیشه ی شما   خواهر بزر گوارم سر بلند باشی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا