🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اصفهان

(ثبت: 253302) آذر 1, 1401 

اصفهان دنیای دیگری ست
جای دیگری ست
معمای دیگری ست
معنای دیگری ست
همچون اصفهان دوستت دارم

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. جواد مهدی پور

    آذر 1, 1401

    اصفهان نصف جهان
    تبریز کل جهان
    😊

    درود بر شما بانو هاشمی گرامی

    زیبا ست

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏👏🌹🌸

  2. کبری محمدی

    آذر 1, 1401

    و
    اما
    🌺 شمال 🌺
    بهشت دو جهان👏👏

    سلام
    زیبا سرودید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  3. به به! سلام و درود و خدا قوت
    چه خوب که شعر سروش سروده اید.
    آیا این، نخستین سروش شماست؟

    • فاضله هاشمی

      آذر 1, 1401

      سلام و درود
      بله جناب اولین شعر سروش حقیر است نمی‌دانستم در قالب سروش سروده ام
      بسیار سپاسگزارم 🙏🍃🙏🌹🙏🍃

      • سلام و درود و فراوان سپاس
        امید که سرایش سروش های ناب تان استمراری مبارک داشته باشد.
        در پناه خدا ی مهربان، بهترین ها نصیب تان
        🌹🙏🍃🙏🌹🙏🍃🌿

  4. زهرا آهن

    آذر 1, 1401

    درود فاضله جان
    سروش زیبایی‌ست
    پایدار باشی🌷🌺

    • فاضله هاشمی

      آذر 1, 1401

      درود و بسیار سپاس بانوی مهربان 🌹❤️🌹

  5. طارق خراسانی

    آذر 1, 1401

    سلام دخترم

    قالب شعرتون سروش است و زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • فاضله هاشمی

      آذر 2, 1401

      سلام استاد🌹
      کاش واژه ای میافتم
      در خور مهر و محبت بی دریغ شما،بسیار سپاسگزارم 👏👏👏👏🌹🌹🌹👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا