🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اعدام

(ثبت: 1511) اردیبهشت 29, 1395 

تف که می‌کنی

علف سبز می‌شود

و جیغ می‌زند

دست و پا زدنت را

 

نفس بکش!

از هوایی که مشت مشت

توی صورت‌ات می‌کوبند

 

دریچه‌های باز

ربطی به بیرون ندارند

ایستادهاند

تا فریب بخوری

    – بازنمانی از رفتن-

رویایی که از اول

راه به جایی نداشت

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 30, 1395

    سلام و درود به خانم نوری عزیز

    مانند همیشه زیباست

    در پناه حق………………………………………………………………………..

  2. امید محبی (راد)

    خرداد 1, 1395

    در پناه شعر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا