🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 افلاكيان تنهاى تنهايند…

(ثبت: 497) دی 15, 1394 
افلاكيان تنهاى تنهايند…

سخت است خوب و مهربان باشی…وقتی تو را همواره می پایند!
در انتظار لحظه ای هستند…تا بیکرانت را بپیمایند

در رنگی از آرامش مطلق، بر خویش می پیچی و می مانی
تا ابرهای پاره ی بی رنگ،شکل نگاهت را بیارایند!

هر روز عطر اعتقادت را روی جهان تیره می پاشی
تا مردم “نامطمئن از خود”،آغوش بر روی تو بگشایند…

با اشکهایت شعر می گویند…در وسعت تو اوج می گیرند…
زیر نگاهت عشق می جویند…اما به رنگت در نمی آیند!

همراه با دنیایی و تنها…سخت است درک حجم اندوهت…
-هفت آسمان هرچند یک قومند…اما بدون یار، بر پایند….-

ای آسمان! جِدّاً خدا قوّت! بختت بلند و آبی ات بی لک…
سخت است کارت بیگمان اما….

افلاکیان تنهای تنهایند…..

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 16, 1394

    سلام غزل بی همتا

    بار دیگر و مانند همیشه از خواندن  غزل چهارپاره ی زیبایت  که می توان آن را غزل هم نامید ولی با وزن دوری

    به وجد آمدم، پرواز کردم  و لحظه ای از خودم فارغ شدم.

    روزگاری شاید 7 سال می شد که چنین بودم و مدام چشمانم بارانی بود و تنهای  تنها بله همان هفت سالی که منجر به تألیف  کتاب  چشم سوم و به عبارتی  مثنوی عشق شد.

    نمی توانم بین آثار گهربار ملکه ی شعر سرزمینم یک اثر را برتر  از دیگری بدانم ، انگار کارگاه طبع گهر ساز شما جز گهر بنا نیست چیز دیگری تولید کند!!!

    باز هم تکرار می کنم خوشحالم در عصری هستم که غزل آرامش نیز هست و شادم که در کنار ما هستی بزرگ بانوی شعر ایران و جهان.

    از خدا می خواهم  بتوانم این غزل چهارپاره ی زیبایت را تضمین کنم .

    در پناه خداوند سبحان شاد زی ……………………………………………………..

  2. نگار حسن زاده

    دی 16, 1394

    سلام غزل بانوی نازنین

    مانند همیشه باشکوه بود و فوق العاده زیبا

    همیشه در اوج بمانید

  3. زهره خسروی

    دی 16, 1394

    سلام  غزل جان

    زیبا زیبا زیبا

  4. بینظیر

    احسنت

  5. جابر ترمک

    دی 17, 1394

    درود بر شما بانو آرامش عزیز 

    خواندن از شما لذت فراوانی دارد چون منحصر به غزل آرامش می سرائید 

    از بودنتان احساس آرامش می کنم خواهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا