🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اقراء

(ثبت: 3924) اردیبهشت 4, 1396 

اقراء  ای مظهر پاکی و همه، دانایی
مظهرمهرو عطوفت، سخن‌و شیوایی

تو بخوان” آدمیان! عَلَّمَ  مَا لَمْ يَعْلَمْ “
ازهمه، عشق بخوان‌و همه‌ی زیبایی

ماجد

مبعث پیامبر مهربانی بر شما بزرگواران مبارک باد