🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امام آمده است …

(ثبت: 688) بهمن 11, 1394 

گفتند بهــــار لالـــه فــام آمده است

گل در قدمـش به ازدحام آمده است

از بــــاده ی نـــــور جام دلهاتان را

سرشار کنید چون «امام آمده است».