🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امروز …فردا…

(ثبت: 4674) شهریور 1, 1396 

ای آن کـه بـه انجمـــن مـــرادم خوانی

استـــاد و سخنـــور و رشــــادم خوانی

امـــروز بــه «زنــده بــاد» یــادم نکنی

فردا چه ثمر که «زنــده یــاد»م خوانی؟