🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار…

(ثبت: 1627) خرداد 12, 1395 

پشتِ هر درِ بسته، 

پشتِ هر خداحافظ،

دلی حلقه آویزِ کوبه ایست

و چشمی که 

دانه دانه التماس می چکد 

از پشتِ شیشه ی مه گرفته اش

و نگاهی که

انگار

قسم خورده است

بدوزد خود را به شکافِ چوبین انتظار…

ارغوان

نظرها
  1. سلام بانو

    بسیار زیبا و سرشار از احساس …

    دو سطر اول موزون بود و این ذهنیت رو برام ایجاد کرد که قالب اثر نیماییه.

    طبعتون رو موزون می شناسیم و تواناییتون تو سرایش شعرآهنگین رو دیدیم . همین باعث میشه که ناخودآگاه توقع آهنگ رو از کلامتون داشته باشیم.

    مشتاق خوندن آثار بعدیتون هستم.

    برقرار باشید

    • سلام جناب دانایی بزرگوار

      سپاسگزار محبتتان هستم

      دلتنگم 

      دلتنگ پدر

      و دلتنگی قالب نمی شناسد دوست من

      سایه تان مستدام 

  2. طارق خراسانی

    خرداد 13, 1395

    با سلام و درود

    چه احساس لطیفی…

    شعر های تان ستودنی ست

    در پناه خدا شاد زی……………………………………………………………

    • سلام جناب خراسانی بزرگوار

      سپاسگزار مهربانی های همیشگی تان هستم

      در محبت شما شکی نیست

      زنده باشید و برقرار

  3. علی اصغر اقتداری

    خرداد 14, 1395