🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیه های شیطنت آمیز…

(ثبت: 1926) تیر 17, 1395 

هر روز کنارِ گرمیِ یک استکان چای

داغِ تو را به روی لبم تازه می کنم

حجم سکوتِ بعدِ تورا کنجِ این اتاق

با وسعتِ نبودِ تو اندازه می کنم

شان نزولِ چشمِ تو از آسمان چه بود

در صحن بی بدیلِ نگاهت قرار نیست

از آیه های شیطنت آمیزِ چشمِ تو

دیوانه تر چگونه شوم؟ انتظار چیست؟

وحی است بوسه های تو، لبهای من رسول

بر من ببار ابر سپیدِ بهاری ام

بر من ببار ساکت و پنهان که خوبِ من

محتاجِ این سخاوت و این رازداری ام

ارغوان

نظرها 19 
  1. سلام بانوی شاعر

    لذت بردم از خوندن شعر زیباتون

    یه ویژگی تو آثار شما هست که به خاطر ندارم پیش از این تو آثار سایر دوستان بهش برخورده باشم.

    اغلب شاعرا یه خصیصه دارن که بهش میگن تنبلی شاعرانه . یعی ابتدای شعرشون قوی و دلچسبه اما هر چه به انتها نزدیک میشه ، کیفیت اثر پایین میاد و انگار شاعر حرفش تموم شده و می خواد یه جوری شعر رو جمع کنه .

    تو آثار شما برعکس این قضیه به چشم می خوره . هرچی به ابیات پایانی نزدیک میشیم ، شعر روان تر میشه و احساس بیشتری به مخاطب منتقل می کنه .

    این خیلی عالیه …

    برقرار باشید

    • سلام جناب دانایی بزرگوار

      خوش امدید

      همیشه چتر مهربانی شما گسترده است و من همیشه از حضور زیبایتان لذت می برم

      راستش خودم توجه نکردم به موضوعی که فرمودید اما معمولا وقتی شروع به نوشتن می کنم هر لحظه از لحظه قبل بیشتر به عمق احساسم فرو میروم . گاهی وقتی نوشتنم تمام می شود بعد متوجه می شوم اصلا جای اولی را که برای نوشتن انتخاب کرده بودم نیستم و بدون اینکه متوجه بشوم دائم تغییر مکان میدهم. 

      بازهم سپاسگزارم از بذل محبتتان

      زنده باشید

  2. طارق خراسانی

    تیر 17, 1395

    سلام و درود

    شاهکارتان را خواندم

    لذت چه عرض کنم حظ کردم.

    در پناه خدا

    • سلام جناب خراسانی بزرگوار

      خوش امدید

      و جای خوشحالی ست دیدار شما عزیزان پای نوشته ام

      بسیار سپاسگزار گرمی حضور و نگاهتان هستم

      زنده باشید

  3. مينا امينی

    تیر 18, 1395

    درودها مهربانو

    زیبا سرودید

    • سلام مهربانم

      خوش امدید

      سپاسگزارتان هستم

      من هم همیشه از سپیدهای زیبایتان لذت می برم عزیزم

      شادیتان ارزوست

  4. سمانه تیموریان

    تیر 18, 1395

    عااالی بود .احسنت

  5. جواد مهدی پور

    تیر 18, 1395

    سلام  بر بانو ارغوان گرانقدرم

    احساس آسمانی در اشعار دل انگیزتان موج میزند که خواننده را با اشتیاق فراوان برای  بارها خواندن  وا میدارد   این یعنی ، شعر اثر خود را در خواننده  گذاشته  و موفق است

    درود بر شما و زلال قلمتان

    زنده باشید به مهر

  6. دنیا تیموری

    تیر 19, 1395

    سلام  خانم حیدری

    واقعا زیبا می سرایید

  7. درود

    مصراع اولتان     ز   اضافه است

    بانظر جناب دانایی موافقم

    • سلام جناب اقتداری بزرگوار

      سپاسگزار توجه و راهنمایی های شما استادان عزیز و گرانقدر هستم

      زنده باشید

  8. احسان ظاهری

    تیر 26, 1395

    درود بیکران

    … محتاج این سخاوت و این رازداری ام

    فوق العاده بود

    سپاس از شعر بی نظیرتون

  9. حسن گائینی

    مهر 12, 1395

    سپاس مهرآفرین بانو برای این همه زیبایی ،خشنودم از آشنایی و فرصت خواندن آثارتان