🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاک با من می دوید…

(ثبت: 2264) مرداد 30, 1395 

نمی دانم گرمای تابستان بود

یا حرارت شیطنت های من

اما خوب به خاطر دارم

داغی آن روزها را

که با هیچ سایه ای همسفره نمی شدم

یادش بخیر

کوچه باغ ها

خاک با من می دوید

کودکی ام را

از نخلستانها

تا ریگهای روان

و از پرچین های گِلی

تا دشت های طلایی کویر

و من سفره های نان را می دیدم

در سینه های سپر کرده شان

رو به آفتاب…

 

ارغوان

زمانی که هنوز خودم بودم…

نظرها 11 
  1. درود برشما

  2. علیرضا حکیم

    مرداد 31, 1395

    درود بر شما

    بسیار زیبا

  3. علیرضا حکیم

    مرداد 31, 1395

    درود بر شما

    بسیار زیبا

  4. منصور شاهنگیان

    مرداد 31, 1395

    زیبا و خواندنی …

    درود بر شما …

  5. جواد مهدی پور

    شهریور 1, 1395

    درود بر شما بانو ارغوانی گرمی

    زیباست

    زنده باشید

  6. فاطمه اکرمی

    شهریور 9, 1395

    سلام و درود بانو جان

    بسیار زیباس

    همیشه  نویساباشید