🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار تابنده حیدری بافقی(ارغوان)

دارند می روند از این شاخسارها

مرغان یکی یکی به طواف بهارها

خوانش: 484

سپاس: 11

تعداد نظر: 23

اگرچه قسمتِ من مطلعِ کتاب تو نیست

مرا به زحمت یک پی نوشت مهمان کن…

بحر طویل

خوانش: 596

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

نمی دانم گرمای تابستان بود

یا حرارت شیطنت های من

سپید

خوانش: 887

سپاس: 5

تعداد نظر: 11

هر روز کنارِ گرمیِ یک استکان چای

داغِ تو را به روی لبم تازه می کنم

چهارپاره

خوانش: 1255

سپاس: 12

تعداد نظر: 19

با من بیا به خلوت شب تا سکوت را

در انتهای بودنِ خود، لاک بشکنیم

چهارپاره

خوانش: 831

سپاس: 10

تعداد نظر: 11

هر شب مدادم از تو که تقریر می کند

دستان دفترم به تو پیوند می شوند

چهارپاره

خوانش: 807

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

در را مبند پشتِ نگاهی در انتظار

قانونِ عشق، حکم به رفتن نداده است

چهارپاره

خوانش: 699

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

داغ حرفی نگفته روی لبم، بغضِ سردی میانِ خلوتِ درد

شانه هایم تکان تکان می خورد، روی تصویرِ خسته ی یک مرد

خوانش: 536

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

فرسنگ هاست منتظرم تا تو، من شوی

مانندِ روح در تنِ این پیرهن شوی

خوانش: 479

سپاس: 7

تعداد نظر: 16

پشتِ هر درِ بسته، 

پشتِ هر خداحافظ،

سپید

خوانش: 771

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

راسِ نگاهِ منتظرِ من طلوع کن

پیش از غروبِ بغضِ غریبانه در غروب

چهارپاره

خوانش: 664

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

من با مداد خاطره در سرمه دانِ عشق

افتاده ام به جانِ تو امشب، به جانِ عشق

خوانش: 575

سپاس: 11

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 2

هر روز انتظار تو را می کشم هنوز

نقاشِ انتظارِ تو را باز دیدنم

چهارپاره

خوانش: 596

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

از من عبور می کنی از روزهای خوب

شبها مگر ستاره نبودیم خانه را!

خوانش: 580

سپاس: 8

تعداد نظر: 10

با حال و هوای من یکی نیست،از درد نگفتن و نشستن

انگار تمامِ سالهایم غم بوده که ریشه کرده در من

مثنوی

خوانش: 636

سپاس: 9

تعداد نظر: 10

بابایِ خوبِ قصه کجا منتظر شوم

تا یک نفس دوباره ببویم تن تو را؟

خوانش: 620

سپاس: 10

تعداد نظر: 18

تعداد نقد: 2

بابا بیا داس بردار

و گندم های خیال مرا که چشم به راه دستهای تو هستند

سپید

خوانش: 929

سپاس: 11

تعداد نظر: 24

سلام، حس شَتَک خورده بر زبانِ قلم

دوباره سرفه بزن در آسمانِ قلم

خوانش: 680

سپاس: 14

تعداد نظر: 14