🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پی نوشت…

(ثبت: 2433) شهریور 21, 1395 

اگرچه قسمتِ من مطلعِ کتاب تو نیست

مرا به زحمت یک پی نوشت مهمان کن…

ارغوان

نظرها 10 
  1. علی اصغر اقتداری

    شهریور 23, 1395

  2. جابر ترمک

    شهریور 23, 1395

    همیشه باور دریا نسیم دلکش نیست 

    بیا و ساحل مارا دچار طوفان کن 

    بداهه 

    بسیار زیبا سرودید غزلبانو

  3. شهریور 24, 1395

  4. مه ناز نصیرپور

    شهریور 27, 1395

    تک بیت بسیار زیبایی بود

  5. امید محبی (راد)

    آبان 30, 1395

  6. فاطمه قربانپور

    اسفند 4, 1395

    سلام ودرود

    عاااااااااااااااالی بود