🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندازه‌ای که نیست جانم حلالِ مرگ!

(ثبت: 268305) اسفند 21, 1402 
اندازه‌ای که نیست جانم حلالِ مرگ!

شانه‌اش را برداشت رفت
نه سرم سرزمینی
_ پناهگاهی دارد
نه مویم جز پریشانی عادتی!

چهار فصل
تحتُ‌الشعاعِ عشق
تحتِ اِشغالِ باد
تکراری مبهمم!

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

۱۳۷۸/۲/۲۴

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 21, 1402

    درود جناب لاهیجی عزیز و بزرگوار
    خیلی زیباست…
    سپاس از به اشتراک گذاری آثارتان
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺💐💐💐