🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندوه پنهانی

(ثبت: 264660) مهر 23, 1402 

 

شدم در گیر عشق تو در این شب های ظلمانی
صبوری کن تمامم کن به بوسه های طولانی

بیا ای نازنین امشب که این دل بی تو میمیرد
به لبخندی رهایم کن از این اندوه پنهانی

دلم خواهد که بنشینی کنارم با شکیبایی
پذیرایت شوم مانند اقیانوس طوفانی

به چاه افتاده و زندانی عشقت شدم آخر
نمیبینی پریشانم شدم چون یوسف ثانی

مرا دریاب ای شوق عطشناک غزل هایم
که دارم میروم بی تو به دردا درد ویرانی

 

مدینه ترکاشوند( حدیث)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 10 
  1. صفا یغمایی

    مهر 23, 1402

    درودبانو
    زیباست دستمریزاد.
    🌺🌺🌺
    شدم درگیرعشق تو دراین شب‌های ظلمانی
    تمامم کن دگر با بوسه‌های گرم و طولانی

    جسارتم را ببخشید.

    • مدینه ترکاشوند

      مهر 28, 1402

      سلام عرض ادب و ارادت بزرگوار فرزانه
      ممنون از نقد زیباوتوجه تون
      صبوری کن حلالم کن از این هجران طولانی

  2. معین حجت

    مهر 23, 1402

    درود بانو …دستمریزاد …
    شدم درگیر عشق تو در این شبهای ظلمانی
    هم اینک مستِ مستم کُن به شهدِ بوس طولانی

    بیا ای نازنین امشب که این دل بی تو می میرد
    رهایی ده به لبخندی، مرا از بند بی جانی
    👏👏👏💐💐💐

    • مدینه ترکاشوند

      مهر 28, 1402

      سلام عرض ادب و ارادت
      سپاسگزارم استاد بزرگوارو فرزانه
      ممنون از محبتتون زیباست
      دلم خواهد که بنشینی کنارم با شکیبایی

    • مدینه ترکاشوند

      مهر 28, 1402

      یکدنیاسپاسگزارم استاد منت گذاشتید برسرم

  3. فاضله هاشمی

    مهر 23, 1402

    بسیار زیبا سرودید بانو

    • مدینه ترکاشوند

      مهر 28, 1402

      درود برشما عزیزوالا
      سپاسگزارم به مهر خوانده اید 🌹🌿

  4. برهان جاوید

    مهر 24, 1402

    درود سرکار ترکاشوند گرامی
    بسیار زیبا و پر احساس
    پاینده باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏

    • مدینه ترکاشوند

      مهر 28, 1402

      سلام عرض ادب و احترام
      درود برشما بزرگوار که به مهر خوانده اید

  5. مهدی سیدحسینی

    آبان 7, 1402

    درود خانم ترکاشوند
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا