🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندوه

(ثبت: 209350) فروردین 27, 1398 

مرا ببخش
اگر بهار نبودم
و شادی تابستان را
نشانت ندادم
مرا ببخش
اگر پاییز بودم
و از ترس زمستان
برگ برگ فروریختم

مرا ببخش که اندوه را
نسل به نسل
با خود آوردم
و به قلب کوچکت بخشیدم

 

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 27, 1398

    سلام بر قلب بابا طارق
    درود بر دختر گرامی ام
    چقدر دلم برای تان تنگ شده بود
    چه خوب شد آمدید و اثری زیبا از شما خواندم
    مانند همیشه عالی ست

    در پناه خدا شاد زی دختر نازنینم 🌿🙏🌿

  2. علی رفیعی

    فروردین 27, 1398

    درود شاعر ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    پیروز و سرافراز باشید
    در پناه خداوند منان
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. مستانه دادگر ( ماهور)

    فروردین 27, 1398

    سلام و درود بر نازنینم ، مهربان بانوی شاعرم

    چقدر زیبا و دل انگیز سرودید

    و چقدر تلخ…..همیشه شاد کام باشید و برقرار

  4. اهورا (درویش) دولتی

    فروردین 30, 1398

    سلام وآفرین
    زیبا وخواندنی . قلمتان سبز ومانا

  5. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 7, 1398

    درودتان

    احسنت

    موفق باشید

    🌹🌹🌹🌹

    👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا