🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انزوا

(ثبت: 245017) بهمن 14, 1400 

 

بی تو،،،
شب به انزوایم می‌کِشد

خیالت را بفرست!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ابرها تشنه اند
    خیالت را بفرست

    درودهااااا🌲🌲🌲🌲

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 14, 1400

    سلام علامتها را محبت کنید نیاورید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا