🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اونی که رفته بر نمیگرده…

(ثبت: 238437) اردیبهشت 7, 1400 
اونی که رفته بر نمیگرده…

#اونی‌که‌رفته‌برنمیگرده

اونی که باید باشه دیگه نیس
آتیش گرفته روح بیمارم
میخوام بدونه بعد از اون دیگه
درد بزرگی توو دلم دارم

انگیزه هامو دادم از دستو
دور سرم هی خونه میچرخه
تنها امید و تکیه گاهم بود
طعم تموم زندگی تلخه

هرساله هرفصلش خزونه حیف
دیگه بهاری پیش پامون نیس
پاییزی و بی رنگ و بی جونم
این سختیا یا رب! سزامون نیس

راستی خدا کو؟ پس کجاس حالا ؟
شاید دیگه روشو ازم برده!
هرچی صداش کردم نگف چیزی
امید قلبم بی‌هوا مُرده!

اونی که رفته بر نمیگرده
روزای سختی پیش رومون هست
تنهایی می‌بافم خیالم رو
اُف بر زمین و این زمان پست

زنده بمونم بعد از اون شاید،
اما خوشی از زندگی میره
سخته بمونم تویِ این دنیا
اینجا هوا بدجوری دلگیره

هی التماسش کردم و گفتم
شاید درای پیش روم واشه
بدجوور توو کار خدا موندم
یعنی نمیخواد پیش مون باشه؟

روح از تن من پرکشید انگار
دیگه خوشی توو روزگارم نیس
قلبم داره می‌سوزه بعد از این
اونی که میگفتش بهارم! نیست

رفتی بابا؟ باشه برو اما
من شک‌ ندارم که مثه سابق
داری هوامو من دلم قرصه،
شاید نبودم بیش از این لایق

#بهاره_کیانی_قلعه_سردی

‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 7, 1400

    روح شان شاد،
    جایگاه شان پردیس خدا

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 7, 1400

      سلام

      ترانه ای که از دل سوخته ی شاعر بزرگ. پاک برخاسته است
      جانش شاد
      مردی که بی مانند بود
      و از همو شیر دختر شاعری بجا مانده که مایه ی مباهات جامعه ادبی کشور است

      در پناه خدا همیشه سبز باشی 🌿

  2. محمدرضا نعمت پور

    اردیبهشت 7, 1400

    روح پدرتان قرین رحمت حق💐

  3. مهدی محمدی

    اردیبهشت 7, 1400

    درود روح بی کرانش غریق رحمت الهی 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا