🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اکنون عاشقانه

(ثبت: 262784) مرداد 17, 1402 
اکنون عاشقانه

چه اکنونی از این زیباتر ای زیبا که هستی
نیازی با تو به خورشید و به فردا ندارم

برای زنده‌بودن، زندگی‌کردن، نمردن
دلیلی بهتر از عشقت در این دنیا ندارم!

 

«سیامک عشقعلی»

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مرداد 17, 1402

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌺

  2. فیروزه سمیعی

    مرداد 17, 1402

    درودتان باد جناب استاد عشقعلی ادیب گرانقدر 🌞
    عاشقانه ی بسیار زیبا و ارجمندی سروده اید 🌱🌺🌹☘️
    زنده باد 👏👏👏👏
    نویسا مانید وسبز وسرفراز
    ☘️🌹🌹🌹🌹🌹🌹☘️

  3. مهرداد مانا

    مرداد 18, 1402

    همین قدر ساده
    همین قدر روان
    همین قدر شیک …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا