🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایستگاه آخر

(ثبت: 256550) اسفند 3, 1401 

 

ایستگاه آخر دیدنیست؛
مترووووک!!!
همانند چشمان یخ زده تو؛ در گرمای نفس های دلدادگی ام

اکنون یک (من), در من گم شده
جامانده ای در سفر زمان
لابه لای حس تب آلود خواستن…
مابین هرم نفس های دلدادگی

من امروز؛ از سفر بی بازگشت تیرگی به اینجا رسیده ام؛
به اکنون
بدون آشیان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 3, 1401

    من امروز؛
    از سفر بی بازگشت تیرگی
    به اینجا رسیده ام؛
    به اکنون
    بدون آشیان

    سلام و درود

    خیلی زیباست

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. مهدی سیدحسینی

    اسفند 4, 1401

    درود بر شما زنده باشید 🌹🌹

  3. نسرین حسینی

    اسفند 8, 1401

    بسیار زیبا بود نازنینم درودها برشما
    قلمتونو مانا ❤️❤️🌺🍃🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا