🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این روزها

(ثبت: 252197) مهر 26, 1401 
این روزها

 

این روزها دخترانی را می بینم
که از دهان داغشان
شعری شلیک می شود
دخترانی با بوی عطر نان و زندگی
که تیری به تاریکی می زنند
برای پاسداشت خانه ی خورشید…

 

شعری که برای این روزها چاپ شده
در مجله دانستنیها کانادا ۱۴۰۱/۷/۱۵

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 26, 1401

    سلام

    درودتان

    در پناه حضرت دوست 🌿👏👏👏🌿

    • فائزه اکرمی

      مهر 26, 1401

      درود بر شما شاعر گرامی
      سپاسگزارم که شعرم را خواندید🙏🍀🍀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا