🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای دنیا

(ثبت: 239375) خرداد 6, 1400 
ای دنیا

 

ما که رفتیم بخوابیم ولی ای دنیا !
امشبی تا به سحر ظلم نکن آدم باش

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 6, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌸

  2. طارق خراسانی

    خرداد 6, 1400

    سلام و درود

    مفرد زیبایی ست

    جهان به سوی ظلم میرود و لحظه ای درنگ نمی کند

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌿

  3. مدینه ترکاشوند

    خرداد 7, 1400

    💐🌷💐🌷💐

  4. طارق خراسانی

    خرداد 8, 1400

    تو جان جهانی و منم عاشق تو
    ان عاشقِ پاک و ساده و صادق تو
    گفتی چه کسی به پای من جان بدهد؟
    گویم که عزیز مهربان، طارق تو

    . فداااای تو طارق🌿❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا