🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای سفر کرده!

(ثبت: 228272) تیر 1, 1399 

 

رفتنت،
بل فاجعه بود
اتفاق که نه!
مثل خشکسالی‌های ممتد
مثلِ،،،
سوءتغذیه ی
درخت!.
وقتی که رفتی
دنیای من چهار دیواری شد
در انحصارِ تاریکی.
تو که رفتی
همه چیز دنیا عجیب شد
مثل آوار زده‌ایی که
لاشه‌اش را
از زیر خاک بیرون می‌کشد،
برای :
–خاک سپاری!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سعید جان سلام
    چه تعبیر نابی!؛
    مثل آوارزده ای که…
    زنده باد

    • سعید فلاحی

      تیر 2, 1399

      درود و ادب

      🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا