🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای کاش

(ثبت: 214469) مهر 5, 1398 

ای کاش:

ای کاش مرا پیر کنی در بغلت
از عشق، مرا سیر کنی در بغلت
ای کاش که با حلقۀ گیسوهایت
آزاد کنی و زنجیر کنی در بغلت

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 6, 1398

    سلام

    الهی چنان شود که آرزو داری

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

    • سعید فلاحی

      مهر 6, 1398

      درود استاد

      🙏🙏🙏🙏🌹🌷🌺🌈سپاس از حضورتان🙏🙏🙏شادکام باشید🙏🙏🙏در پناه خدا

  2. همایون فتاح

    مهر 6, 1398

    چه شوری آوریدی در سرودت🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    • سعید فلاحی

      مهر 7, 1398

      درودتان جناب فتاح

      🙏🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا