🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بار گناه تو

(ثبت: 1956) تیر 21, 1395 

هنوز بار  میکشم

بار گناه ِتو را

نگاه کن

چشم تو دریچه ی دلم بود

روزی که پِلک هایت بسته شد

تاریکی درآ غوشم گرفت 

باغ ِخزان کشیده ام

بهار تکرار خواهد شد

 و باران خواهد بارید

تا رنگین کمانت را شاهد باشم

درخت نمک سود را

جوانه و امید نیست

اما

در عشق هر ناشدنی

شدنیست

پرواز خواهد کرد

کبوتر شکسته بال

وگل خواهد داد

درخت سوخته

باوزش نسیم تو

خاکستر سر به هوا میشود

صبح ادامه دارد

نسیم میوزد تا نرگس هایت

بشکفند عصمت شبنم را

آرایه هایت آرامش را بهم می ریزد

نمی خواهم با خواهش

کاهش پیدا کنی

بگذار بی تعلق بگذار بی تملق

 شاعر باشی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):