🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باز نفهمید

(ثبت: 239831) خرداد 24, 1400 
باز نفهمید

 

با شعـر نوشتم که : “بدان این دل غمگین
بدجور شده عاشقت ای پنجه‌ی خورشید!”

گفت: “از خودتان بود؟ عجب شعر قشنگی!”
نابود شدم، وای…. چرا باز نفهمید؟

 

 

 

نظرها 12 
  1. حسین شیرکوند

    خرداد 24, 1400

    🌸🌼💐🌷🌻🌺🌹

  2. طارق خراسانی

    خرداد 24, 1400

    سلام

    عجب شعر زیبایی
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

  3. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 24, 1400

    🌹🌹🌹🌺

  4. نسرین حسینی

    خرداد 24, 1400

    زیبا بود درودها برشما 🌺🌺👌👌

  5. سلام جناب علیخانی عزیز و بزرگوار

    خیلی فشنگ بود

    آفرین بر شما

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • اسماعیل علیخانی

      خرداد 24, 1400

      سلام استاد گرامی جناب فاتح
      خیلی ممنونم از لطف شما🌺

  6. سعید فلاحی

    خرداد 25, 1400

    درود بی پایان استاد علیخانی

    👏👏👏👏👏👏👏👏🌹🌷

  7. با سلام وارادت
    شاعر بزرگوار
    درودفراوان برشما

    ❤️🌹🌹🌹❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا