🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بالای غزل

(ثبت: 1943) تیر 19, 1395 

تا زیر طاق ابرویت اتراق کردم

عکست به بالای غزل الصاق کردم

جغرافی گمنام دورافتاده ام را

بر اطلس آبادیت الحاق کردم

باخط نستعلیق نامت را نوشتم

بر صفحه ی نی نامه ام سنجاق کردم

از تک تک آرایه ها درباره ی تو

در شعرهای کال استنتاق کردم

هر وا ژ ه ای تا پیش پایت خم نمی شد

آن  را زفرهنگ لغاتم عاق کردم

آن قدر از خوبی تو گفتم که کم کم

دل های سنگی را به تو مشتاق کردم

با ایل پر شور غزل منزل به منزل

کوچ از دل ییلاق تا قشلاق کردم