🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بالش

(ثبت: 257037) اسفند 17, 1401 

 

بالشم
خیس اشک های توست
هر شب
رویای صورتی رنگی
به من سر میزند
تا دوباره
با عطر تو
به خواب بروم

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 17, 1401

    سلام دختر عزیزم

    چشم هایت گلِ باران شده است
    عاشق جشم تو بابا ز خراسان شده است

    میلاد نور مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

    • فاضله هاشمی

      اسفند 17, 1401

      سلام عیدتون مبارک باشه عزیز 🌹

  2. صفا یغمایی

    اسفند 17, 1401

    درود
    و
    آفرین
    🌺🌺🌺

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 17, 1401

    درود تان

  4. غلامحسین جمعی

    اسفند 17, 1401

    درودو سپاس بر شاعر بزرگوارو زیبا نگار

    سرکارخانم فاضله هاشمی

    دستمریزاد سپید روسفیدی است زیبا و دوست داشتنی و با احساس

    برایتان بهترین هارا آرزو دارم

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏👏🙏🙏🙏🙏🙏

    • فاضله هاشمی

      اسفند 17, 1401

      سلام سپاسگزارم استاد عزیز و بزرگوار

  5. سعید فلاحی

    اسفند 17, 1401

    درود بر شما بانو هاشمی

    لذت بردم از سروده‌ی جنابتان

    پیروز باشید

    عیدتان مبارک
    دعای خیر حضرت بقیةالله روحی و ارواحنا له الفداء بدرقه‌ی جان و مالتان

    • فاضله هاشمی

      اسفند 17, 1401

      سلام عیدتون مبارک باشه عزیز و سپاس فراوان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا