🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 *بال و پر از عشق ….

(ثبت: 265550) آبان 25, 1402 
*بال و پر از عشق ….

چون من پدری گر پسری داشته باشد
صاحبدل صاحب نظری داشته باشد

در راه خطا کس نتواند اثرش دید
زیرا که چومن راهبری داشته باشد

تا اوج فلک بی مدد بال کند سیر
از عشق اگر بال و پری داشته باشد

هرگز نشود نخل مرادش به جهان خشک
البته اگر چشم تری داشته باشد

او را برساند به سراپرده ی اخلاص
سرمشق گر از بابصری داشته باشد

امید که در حق چنو ذات نجیبی
مجموع دعایم اثری داشته باشد

الهام شد از شعر نگاهت به من این شعر
گر نقش خوش معتبری داشته باشد.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 25, 1402

    چون‌ تو‌ پدری فاضل و دانا اگرم بود
    احوال خوش و خوب که روز دگرم بود

    سلام‌ و‌ درود به بزرگمرد پاک‌

    خوشا به حال آنان که از نور حورشید وجودت بهره مند هستند

    در پناه خدا 🌹🌹🌹

  2. معین حجت

    آبان 25, 1402

    درود بر استاد خوش عمل…
    زنده باشید و سلامت استاد جان👏👏👏💐💐💐

  3. برهان جاوید

    آبان 25, 1402

    درود استاد خوش عمل گرامی
    بسیار عالی
    🌺🌺🌺👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا