🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بانوی قم

(ثبت: 242867) آبان 25, 1400 
بانوی قم

 

داری از مادر خود پست نیابت بانو
تو نمایندگی *فاطمه* در شهر قمی

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    آبان 25, 1400

    یا فاطمه اشفعی لی/لنا فی الجنه
    فان لک شانا من الشان🙏

    سلام و درود و سپاس فراوان از شما بزرگوار

  2. اسماعیل علیخانی

    آبان 25, 1400

    سلام و سپاس فراوان
    ماجور باشید ان شاءالله
    خوش آمدید 🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا