🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با تو

(ثبت: 265830) آذر 2, 1402 
با تو

از تمام لحظه های بی تو بودن ها
من وَ یاد تو نشستن بی کس و تنها

بی تو از دنیای شعری تازه می گویم
از قرار بی قرار سرد در تن ها

راه بی پایان گشتن،لای دنیا را
آشنایم با بُتُن با فکر آهن ها

بوی عطرت را شمیم جان به من میداد
باد می پیچید تا به دور سوسن ها

مانده ام چون تک درخت پیر در طوفان
کوه می ریزد به نام ایستادن ها

پا به پای نور می گردم به دنبالت
در پی خورشید با پای دیوژن ها

بی خیال از کوچه ها و خانه های شهر
می سپارم خویش را با دست،شستن ها

یک قدم برگرد می آیم به دنبالت
دل بده جان می دهم با سر سپردن ها

جنگ خواهم کرد با ارژنگ و دیو و شیر
می روم تا خان هفتم با تهمتن ها

زیر پایت آسمان را ریسه می بندم
تو بیا تا آب گردد قلب بهمن ها

می کَنم با تیشه سنگ بیستون ها را
می نشینم در میان چاه بیژن ها

می نویسم از تو و از یاد تو مستم
می زنند از خط من بر مس، قلم زن ها

زیر نورت سایبان و چتر بی معناست
با تو جاوید است راه و رسم روشن ها

 

برهان جاوید
هجدهم اردیبهشت هزاروچهارصدویک

 

 

 

نظرها 12 
  1. عادل دانشی

    آذر 2, 1402

    درود بر برهان بزرگوار
    می کَنم با تیشه سنگ بیستون ها را
    می نشینم در میان چاه بیژن ها

    می نویسم از تو و از یاد تو مستم
    می زنند از خط من بر مس، قلم زن ها

    با احساس عمیق عشق را به تصویر کشیدی
    مثل همیشه زیبا سرودی🌸🌺🌷🌹

    • برهان جاوید

      آذر 2, 1402

      درود جناب دانشی گرامی
      بسیار سپاس از نظر لطف و نگاه زیبا تان
      پاینده و پیروز باشید
      🌺🌺🌺❤️❤️❤️🙏

  2. معین حجت

    آذر 2, 1402

    درود جناب جاوید …
    دلنشین و زیبا سروده اید …👏👏👏💐💐💐

    • برهان جاوید

      آذر 2, 1402

      درود استاد حجت ارجمند
      سپاسگزارم از مهر روز افزون و گرمای محبت تان
      سلامت و شاد باشید
      🌺🌺🌺❤️❤️❤️🙏

  3. احسنت جناب برهان جاوید
    بسیار زیبا سروده اید
    🌸🌸🌹🌸🌸🌹👏🌸🌹👏🌸

    • برهان جاوید

      آذر 2, 1402

      درود سرکار خانم خیاط پیشه گرامی
      بسیار سپاس از نگاه زیبا و نظر لطف تان
      پاینده و مسرور باشید
      🌺🌺🌺🙏🌺🌺🌺

  4. مهدی سیدحسینی

    آذر 2, 1402

    درود جناب جاوید
    قلمتان نویسا 🌹🌹

    • برهان جاوید

      آذر 2, 1402

      درود جناب سید حسینی گرامی
      سپاسگزارم بزرگ مرد
      پاینده و پیروز باشید
      🌺🌺🌺🙏🌺🌺🌺

  5. درودها جناب جاوید. مهمان صفحه زرینتان شده و لذت بردم. بسیار زیباست.
    🥀🥀💛🥀🥀

  6. برهان جاوید

    آذر 4, 1402

    درود جناب وحدتی گرامی
    سپاس بیکران
    حضور پر مهر و نگاه زیباتان ارزشمند و موجب دلگرمی ست
    پاینده و پیروز باشید
    🌺🌺🌺🙏🌺🌺🌺

  7. احسنت بسیارزیبا قلمتان نویسا 👏👏🌺

    • برهان جاوید

      آذر 6, 1402

      درود سرکار خانم ترکاشوند گرامی
      بسیار سپاس از نگاه زیباتان
      پاینده و پیروز باشید
      🌺🌺🌷
      🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا