🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با منی در یمنی

(ثبت: 252692) آبان 16, 1401 

 

این یمن هرگز ندیده روی دوست
خاطرات مردمانش زیر و روست
قوم تاتار اینچنین آتش نزد
کودکان و بیوه زنها کنده پوست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    آبان 16, 1401

    سلام
    به امید ریشه کنی آل سعود و دوشندگانش

  2. زهرا آهن

    آبان 16, 1401

    درود بر شما

    ستم همیشگی نخواهد بود و ستمکار به عقوبت گرفته خواهد شد.

    قلمتان نویسا

    پاینده باشید🌺🌸

  3. م . مانا

    آبان 16, 1401

    سلام هم برای یمن بود و هم برای ایران و هم ب ای شخص
    چون می توان از یمن برداشتهای متعددی نمود .

    • سیاوش آزاد

      آبان 16, 1401

      یمن فقط برای یمن یا اگر بخواهیم قدری عام تر کنیم عربستان و فلسطین و بعد می رویم برای آزادی غرب

  4. نسرین حسینی

    آبان 16, 1401

    به امید نابودی ظلم وروزهای خوب برای مردم سرزمینم
    درودها برشما 🌹🌹❤️❤️

  5. طلعت خیاط پیشه

    آبان 17, 1401

    درود بر شما
    با آرزوی ریشه ی ظلم وستم قطع گردد
    🌹🌹🌹