🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بد نیست به دنبال مقصـّر باشم!

(ثبت: 86) مهر 25, 1394 

بد نیست به دنبال مقصّــــــــــــــــــــــــر باشم
شاید که خدا خواسته شـــــــــــــــــــاعر باشم!

با زیرو بم قافیـــــــــــــــــــــــــــه ها درگیرم
در چینش آن ناشـــــــــــی و ماهــــر باشم…!

هی سر بخوری از غزلم با تــــــــــــــــــردید
شرمنده ترین شـــــــــــــــــــاعر حاضر باشم

ای جان جهان روی مـــــــــــــــــگردان از من!
تا کی به هوای تو مــــــــــــــــهاجر باشم…؟!

تا اینکه شود از تو نــــــــــــــــــــــشانی پیدا
جــــــــــــــــادوی منی! همیشه ساحر باشم….

یا معـــــــــــــــــــــجزه کن خودت بیا دیدارم
یا در همه ی عمر مســــــــــــــــــافر باشم….

حالا همه ی شهر به عشـــــــــــــقت مشغول …
بد نیســــــــــــت به دنبال مقصّر باشم……..

_________________________________

"چه حرف ها که درونم نگفته می ماند
خوشا به حال شما ها که شاعری بلدید…."

نقدها
  1. فرهنگ باریکانی

    مهر 25, 1394

    احسنت

نظرها 16 
  1. طارق خراسانی

    مهر 25, 1394

    سلام خانم بیرانوند

    این غزل شما عجیب به دلم نشست
    درود بر شما و طبع روان و افکار متعالی تان

    در پناه خدا…………………………………………………………………………..

    • سلام و عرض ادب

      خیلی ممنونم
      نظر لطف شماست
      سلامت باشید………..

      لحظه هاتون خدایی………..

  2. سوگند صفا

    مهر 25, 1394

    سلام برا آسمان عزیزم………..
    واقعا که عااااااالی بود…معرکه……
    آرزوی موفقیت دارم برات با این قلم بی نظیرت….
    موفق باشین
    در پناه خدای حسین(ع)………..

    • ســـــــــــــــــــــــــــــــلام سوگند عزیزم

      ممنونم

      نظر لطفته

      التماس دعا

  3. سلام و عرض ادب ..
    سرود ه ی زیبایی ست ..
    یاد شعر غلامرضا طریقی افتاد م …”قسمت اين بود که من با تو معاصر باشم”

    درودتان ..
    موفق باشین ….

  4. مينا امينی

    مهر 25, 1394

    مرحبا دوست شاعر
    مانا باشي و موفق

  5. فرهنگ باریکانی

    مهر 25, 1394

    احسنت

  6. سمانه تیموریان

    مهر 26, 1394

    سلام و عرض ادب
    واقعا زیبا و دلنشین بود.مرحبا
    غزلی با همین قوافی داشتم
    و دقیقا بیت”خدا خواست که شاعر باشم ” را نیز داشت .البته مصرع بعدیش کافر بود
    ولی بسیار پرنقص بود. که به همراه وبلاگم نابود شد
    می آموزم از محضرتون معصومه نازنین
    در پناه حق

    • ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام سمانه ی عزیزم

      ممنونم

      نظر لطفته

  7. نگار حسن زاده

    مهر 26, 1394

    ای جان جهان روی مـــــــــــــــــگردان از من!
    تا کی به هوای تو مــــــــــــــــهاجر باشم…؟!

    سلام معصومۀ مهربانم
    خیلی خیلیییی زیبا بود
    مانند همیشه

    سپاس غزلبانوی عزیزم

    • سلام بر اعظم الشعـــــــــــــــــرا

      ممنونم

      بی شک نگاهت زیباست

      بیلدین؟!

  8. درود بر شما خانم بیرانوند عالی بود

  9. سلام نازنینم

    سروده ی بسیار زیبایی بود

    دست مریزاد

    • ســـــــــــــــــــــــــلام بر خدیجـــــــــــــه ی مهربانم

      ممنونم

      نگاهت زیباست………..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا