🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برايت آرزو كردم…

(ثبت: 5976) اردیبهشت 21, 1397 
برايت آرزو كردم…

تمام شب 

غزل رقصيده ام با ساز احساسم

تمام روز 

باران بوده ذكرِ بوته ى ياسم

دلم زنجيرىِ ديوارهاى نرم تنهايیست

خیالم خوابگرد سرزمینهای شکیباییست…

ميان خواب و بيدارى 

ميان خلسه ى نرم سبكبارى

براى تو دعا كردم 

 

دعا كردم دلت آيينه ى رنگين كمان باشد

نگاهت ميزبان چشمهاى آسمان باشد

 

تنت هرگز نلرزد جز ميان گردباد عشق

نگيرى از كسى جز آنكه مى دانى، مرادِ عشق

 

رها باشى 

رها…

مثل نسيمى لاى گندمها…

رها در كهكشانى از تبسمها…

 

برقصد با نگاهت ماه

در شبهاى طولانى

تمام آسمان را با خودت هرشب

برقصانى…

 

حَراى خلوتم با شعر، آغاز رسالت بود

میان آیه هایی از بلور و نور و ابریشم،

دلم غرق عبادت بود…

 

اگر ديوارهاى كعبه ى قلبم ترك برداشت، 

مولودى گرفتم

يا على گفتم

نترسيدم…

نلرزيدم…

نياشفتم…

 

دلم قرص است

مثل ماه كامل بر حرير بستر دريا

دعا كردم

دلت خورشيد باشد در سياهيها…

 

درون سینه ام گلخانه ای کوچک بنا کردم

تمام رازقی های دعا را تا بهاری نو، صدا کردم

 

برایت آرزو كردم 

هواى باغهاى بعدِ باران را

برايت خواستم آرامشِ پيش از هبوطستانِ طوفان را

 

تمام شب 

خدا را از ته چاه صبوريها

صدا كردم

تو را در گوشه ى زائر سراى دل

تمام شب دعا كردم…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 21, 1397

    سلام و درود 

    نیمایی زیبایی ست 

    خیلی در من اثر داشت 

    لطافت خاص این شعر صداقتی که در کلام موج میزند خواننده را مجذوب خود می کند 

    سپاس از اینکه هستی

    در پناه خدا شاد زی

  2. منصور شاهنگیان

    اردیبهشت 22, 1397

    درود بر شما بانو …

  3. سحر جهانی

    اردیبهشت 23, 1397

    درود  بـــانو آرامش عـــزیز

    بسیــــــــــار زیبا و دلنشین…

    مــــــــــــوفق باشید.

  4. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 26, 1397

    سلام و عرض ادب محضر استاد بانو آرامش گرامی

    زیباست

    مثل همه اشعار پاکتان

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا