🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بزم دوتایی

(ثبت: 234626) آذر 27, 1399 
بزم دوتایی

 

تا سمـــاور وار قلبـــم آتش از عشق تو چید
شعــــر من در قوری احساس نابم دم کشید

باز باید استکان هــــــــای تمیـــــــز ذهن را
پر کنیم از طبع، زیر شاخـــه های لَخت بید

حجم قندان هـــــای خالی از خیالی شاد را
از غـزل پرکن تو و من هم از اشعاری سپید

سینه ی پر مهـــرمان شد سینی احساس ما
چشممان را می زند از صیقلش نوری شدید

خنـــــــده های ما صدایش می رود تا ابرها
برق شادی را ببین سمت زمــین با سر دوید

قــــدر این بزم دوتایی زیـــــر باران را بدان
از کجــــا معلوم شاید آسمـــــان روزی تپید

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 27, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. طارق خراسانی

    آذر 27, 1399

    سلام و درود

    به به
    لذت بردم
    بدیع بود

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  3. جواد مهدی پور

    آذر 27, 1399

    سلام و عرض ارادت محضرتان جناب استاد علیخانی عزیز

    زیبا ست

    با احساس پاک و دل انگیز سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    درود هاا

    💐🙏💐

    • سلام استاد عزیز
      ممنونم از لطف فراوان شما🌺🌸🌺🌸

  4. امیر اصلانی

    آذر 27, 1399

    درودها جناب علیخانی
    غزلی زیبا مهمان صفحه شما بودم
    زبانی صمیمی همراه با تصاویری ملموس و ترکیب های ادبی تازه و بدیع
    دستمریزاد
    👏👌🙏

  5. طارق خراسانی

    آذر 28, 1399

    سلام مجدد

    دوباره آمدم تا شعر زیبایت را بخوانم
    مصرع پایانی غزل اگر اینگونه باشد فکر کنم بهتر خواهد شد.
    قــــدر این بزم دوتایی زیـــــر باران را بدان
    از کجــــا معلوم شاید دیده فردا را ندید تپید
    ان شاءالله عمرتان طولانی و با عزت باد

    در پناه خدا 🌹

    • سلام استاد عزیز دن و جانان جان
      ممنونم از پیشنهاد شما
      🌺🌸🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا