🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بس !!

(ثبت: 2434) شهریور 21, 1395 

خواهم از پایان عشقت گویم و اَسرار، بس!
 آتش آن خاطراتت سوزدم، انکار، بس !

یاد ت آید ؟ آمدی گفتی به من ، آن شام تار
بعد از این تنها شدی ، من میروم دیدار، بس !

دیگر اینجا بر نمی گردم نمی خواهم تو را
با تو  می گویم کلام آخر و ، هشدار ، بس !

پشت سر را هم نگاهی کردی و با چشم خود
بر من آزرده معلومم   نمودی ، یار، بس!

رفتی و پنهان شدی در قلب تاریک شبی
ذهن و قلبم  با خودت بردی  دگر  افکار، بس!

من نمیدانم چه شد اما دلم بی تاب شد
شاید این ها خواب باشد ، خوابی و پندار، بس !

در پی ات فریاد کردم ، عشق ما را پس بده
با تمسخر گفتی ای  نالان ، پریشان ، جار ، بس !

ما پریشانزاده ایم  اما پریشانی چه سود
آرزوها ، آرزوها ، آرزو ، اصرار، بس !

این همه گفتی و گفتی ، لحظه ای ماندی سپس
رفتی و در حین رفتن گفتی ام ، اجبار ، بس!

نا امید و دلشکسته گوشه ای ویران شدم
عشق بیمار و دلی با این همه بیمار، بس!!

ماجد

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 22, 1395

    سلام و درود 

    عيد قربان مبارك 

    غزل بلند و.زيبايي ست

    در پناه حق

  2. سحر جهانی

    شهریور 22, 1395

    سلام ودرودبرشماجناب ماجد

    غزلی زیباست……

    عیدبرشمامبارک…..

    • مجید مصطفوی (ماجد)

      شهریور 23, 1395

      سلام و عرض ادب بانو جهانی

      درود بر شما

      سپاس از لطف و حضورتان

  3. شهریور 24, 1395

  4. مينا امينی

    مهر 4, 1395

    درودهاااا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا