🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بساط را جمع کن!

(ثبت: 262567) مرداد 11, 1402 

 

دلتنگی هایت را می خرم!
یکجا؛
و در حوله ای از ابر می پیچم؛
تا مبادا پای لنگ پلک دلی سنگی
گوشه ی احساس لطیفت را
روی طاقچه ی عادت لب پر کند
بساط را جمع کن!!!

 

 

 

نظرها
  1. معین حجت

    مرداد 11, 1402

    درود بر شما بانوی گرامی👏💐

  2. سپیده اسدی(مهربان)

    مرداد 12, 1402

    به به چه شعر لطیف وبااحساسی 👏👏👏

  3. فاضله هاشمی

    مرداد 13, 1402

    میخرم دلتنگی
    آرزوهای رنگی
    حال دلم را خریداری نیست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا