🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بشنوی از هر جهت آوا خدا

(ثبت: 250479) شهریور 4, 1401 
بشنوی از هر جهت آوا خدا

 

رستخیزی را کنی یادی دلا
بشنوی از هر جهت آوا خدا

لقمه نانی از تو طالب رد شدی
بنده ام شرمنده ای حالا چرا

ولی اله بایبوردی

01 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 4, 1401

    بنده ام شرمنده ای حالا چرا ؟
    در پناه خدا
    قلمتان سرسبز
    🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 5, 1401

      سلام

      سپاس از همراهی تان

      کامروا باشید .

      🍃🌿💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا