🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعد از تو دنیایم شده مخروبه ای از شعر

(ثبت: 1935) تیر 18, 1395 
بعد از تو دنیایم شده مخروبه ای از شعر

“بعد از تو چشمم از در و دیوار میترسد”1

از این شب در من شده انبار میترسد

ساعت دقیقا راس دردست و تو خاموشی

من, از منِ در خود شده  آوار، میترسد

بعد از تو دنیایم شده مخروبه ای از شعر

از مرگ و هی , تکرار و هی تکرار میترسد

از تو چه پنهان بعد تو قلبم , دلم بسیار

از لحن این اشعار ناهنجار میترسد

عاقل شدن تصمیم چندان جالبی, نه نیست

این قافیه از واژه ها اینبار میترسد

**********************

1.  مصرع از سیامک کیهانی