🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض

(ثبت: 240195) تیر 8, 1400 

 

روز مرگی،،،
دوری از توست که
هر شب در گلویم گیر می‌کند،
–بغض می‌شود وُ
با قطره های اشک،
فرو می‌ریزد!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#کتاب_چشم_های_تو
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    تیر 8, 1400

    🌹🌷💐🌹🌷💐🌹

  2. نسرین حسینی

    تیر 8, 1400

    درودها برشما
    کوتاهی زیبا بود
    👌👌🌺🌺

    • سعید فلاحی

      تیر 10, 1400

      درود و ادب مهربانو

      سپاسگزارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا