🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهانه

(ثبت: 250380) مرداد 31, 1401 

تۆ موسا بوێ
و ئەمن بنی‌ئیسراییل
هەر دەقیقە
بیانگەتم ئەگرد

◇ برگردان فارسی:

تو موسی بودی و من بنی‌اسرائیل
دقیقه به دقیقه بهانه‌ات را می‌گرفتم.

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 31, 1401

    چه زاویه دید جذابی

    خیلی لذت بردم

    شاد و پیروز باشید🌷🌺

  2. الیاس امیرحسنی

    مرداد 31, 1401

    درود برشما بسیار عالی 🌺🌺🌺🌸🌸

  3. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 31, 1401

    درود بر شما
    🙏🙏🙏🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا