🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به به

(ثبت: 243551) آذر 24, 1400 
به به

 

به به که گلستـــــان منی تو
طوطی‌ام و بستـــان منی تو

ده کوره ام ای شهر پر از عشق
تا مرکـــــز استـــان منی تو

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. خسرو فیضی

    آذر 24, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند اندیشه تان بلند پرواز باد
    . عاشقانه ای زیبا
    . سربلند و پاینده باشید🌺🌹🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    آذر 24, 1400

    به به🌿🌿🌿

  3. طارق خراسانی

    آذر 24, 1400

    سلام و درود به دوست شاعرم

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  4. مثل همیشه زیبا درودها🌸👌

  5. درود بیکران
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا