🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به تفسیر مژگان تو

(ثبت: 217661) آبان 17, 1398 
به تفسیر مژگان تو

به تفسیر مژگان تو

چه کردی مرا تا که عاشق شدم
خرابِ تو پیش خلایق شدم

شب و روز من انتظار تو بود
دمادم اسیر دقایق شدم

گل نرگسی کرده دیوانه ام
که داغِ دلِ هر شقایق شدم

خدا را چه دیدی اگر یکشبی
به دیدار روی تو لایق شدم

بگردم دو چشم خمار تو را
به زلف رهای تو شایق شدم

بشینم به تفسیر مژگان تو
مگر آگه از این حقایق شدم

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    آبان 17, 1398

    خدا را چه دیدی اگر یکشبی
    به دیدار روی تو لایق شدم

    خواستن توانستن است …

    دلنمیراد

    استاد معصومی ارجمند

    تقدیمی : ❤️

    حسِّ ادراک هست گر پنهان
    همچو خورشید هر زمان رخشان

    ذرّ ه ای شو رها ز خود سیری
    سمتِ مهری چو ذرّه ای رقصان

    ولی اله بایبوردی

    17 / 08 / 1398

    🌸🌸🌺❤️🌺🌸🌸

  2. حامد نوروزی

    آبان 17, 1398

    درودبیکران حضرت استاد عالی بود. موفق باشید

  3. سپیده طالبی

    آبان 17, 1398

    درودها استاد معصومی گرامی
    زیبا و دلنشین سرودید بزرگوار🌺

  4. مينا امينی

    آبان 17, 1398

    قلمتان نویسا
    مانا باشید به مهر بزرگوار💐🙏

  5. ژیلا راسخ

    آبان 17, 1398

    درودها🍃💐👏

  6. درودها جناب معصومی 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا