🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به دواێ تۆ

(ثبت: 236982) اسفند 21, 1399 

– به دواێ تۆ:

به دواێ تۆ،
من لەجێی ئاسمان…
دەگریێم…

🔄 برگردان:

بعد از تو
من به جای آسمان
گریه میکنم…

#سه‌عید_فه‌لاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور
#هاشور_کوردی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 21, 1399

    🌺🌻💐🌹🌸🏵️🌷

  2. مدینه ترکاشوند

    اسفند 21, 1399

    درود و دستمریزاد
    ایامتان بخیر و خوشی

    🌸🌹🌸🌹

  3. علی معصومی

    اسفند 21, 1399

    🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا