🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به مناسبت اربعین

(ثبت: 279) آذر 6, 1394 
به مناسبت اربعین

بی رقیه آمده زینب به دیدارت حسین
عفو کن بر خواهر محزون و غمدارت حسین
من نکردم کوتهی در حق نیکو دخترت
تشت خونین آمد و آن راس خونبارت حسین

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. به به

    بسیار عالی

    در پناه حق 

  2. سوگند صفا

    آذر 8, 1394

    سلام و عرض ادب

    اجرتان با اربابم حسین ع…..

    واقعا که بدنم لرزید از شعرتان….

    چقدر این روز ها این درد آشناست….

    واقعا سپاس و تشکر….بابت شعر به این با مفهومی تان….

    اجرتان محفوظ..

    برقرار باشید

    در پناه حق

  3. نگار حسن زاده

    آذر 8, 1394

    سلام و عرض احترام

    درود بر شما

    بسیار عاااالی بود

    ایام رو تسلیت عرض می کنم

    موفق و مؤید باشید

  4. طارق خراسانی

    آذر 20, 1394

    سلام بر جناب اسماعیلی گرانمهر

    بی رقیه آمده زینب به دیدارت حسین
    عفو کن بر خواهر محزون و غمدارت حسین
    من نکردم کوتهی در حق نیکو دخترت
    تشت خونین آمد و آن راس خونبارت حسین

    مانند همیشه  شعرتان فاخر و ارزشی ست

    لعنت خداوند بر ستمکاران

    در پناه خدا شاد زی……………………………………………………………………………….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا