🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به پاک زنده قسم خاک آریائی ما

(ثبت: 237984) فروردین 23, 1400 

 

فرهاد اگر بودم اگر مجنونم

از دایره ی با تو شدن بیرونم

هر چند پذیرش حقیقت سخت است

تو شوخی و من شکسته ای دلخونم

کار من و دل اول و فرجام نداشت

دلبند کسی شدم که آرام نداشت

در دیده ی مست، بید و بادام یکیست

پا بست درختی ام که بادام نداشت

نوروز نوید می دهد پاکی را

آیینه کنید این دل خاکی را

لبخند زنید مثل گلهای بهار

در خاک کنید فصل غمناکی را

مینوشی و مینمایی و می نازی

بر نفس شکست خورده ام می تازی

آباد نشد کسی به ویران کردن

فرجام خوشی ندارد این لج بازی

حالا که خیال ، خسته و پیر شده

پایم فلج و دلم زمینگیر شده

احساس نمانده تا بجوشد غزلی

معشوقگی و ناز فرا گیر شده

به پاس عشق تو بودست هم صدایی ما

دیار لاله وشان ، باغ آشنایی ما

مسیر زندگی از معبر شهیدان است

به پاک زنده قسم خاک آریایی ما

هجوم حادثه از حد و مرز بیرون است

به داغ لاله قسم در دلم شبیخون است

زهر جهت که نظر می رود محاصره ام

به جرم اینکه دلم زادگاه مجنون است

صبر است پیام من و پیغام تو زیبا

عاشق که شدی باش در امواج شکیبا

می گفت به من ماهی گردابی چشمت

ای بصره ی چشمان تو در ساحل دریا

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 23, 1400

    هر چند پذیرش حقیقت سخت است

    تو شوخی و من شکسته ای دلخونم

    🌷🌷🌷🍃🍃🍃

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 23, 1400

    سلام و درود بر شما
    و همه ی شاعرانگی های ارجمندتان❤️🙏

  3. عظیمه ایرانپور

    فروردین 23, 1400

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌷

  4. علی معصومی

    فروردین 23, 1400

    درودها بر شما
    جناب خادمیان نازنین آفرین بر شما عزیز
    🌿🌺🌿🌺

  5. مینا یارعلی زاده

    فروردین 24, 1400

    درودها درودها🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا