🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بومرنگ

(ثبت: 224576) فروردین 10, 1399 

 

نبودت از تن دیوارها غمخوار می‌سازد
امید آخرم را ناامیدی تار می‌سازد

سکوتت در جواب “دوستم داری عزیز دل”؟
ستون‌های “تنِ کِز کرده” را آوار می‌سازد

چه آمد بر سرِ این مَردم و ضربُ المثل‌هایش
محبت‌ها به جای “گُل” برایم “خار” می‌سازد

مرا از خاطرَت بُردی، نمیدانی، شبی_روزی
کسی می‌آید و نام تو را انکار می‌سازد

دورویی، عشق را هرگز به سرمنزل نخواهد بُرد
صداقت از تو یاری لایق اُسکار می‌سازد

خیالت راحتِ راحت، خیانت های بی‌حد‌َّت
به دور گردنت روزی طناب دار می‌سازد

” دلم می‌گیرد و کاری ز دستم بر نمی‌آید” ¹
همین اندوه بی‌پایان دلم را زار می‌سازد

جهان چون بومرنگی در جواب هر عملکردت
شبی با واکنش هایش دلت را خوار می‌سازد

 

بهاره کیانی

¹. مهدی اخوان ثالث

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):