🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیخودی

(ثبت: 500) دی 16, 1394 

نترس
فقط باید چشم هایت را ببندی
تا سه بشماری
یک
دو
سه …
آتش!
دیدی؟
بی خودی شلوغ اش می‌کردی
حالا نخ و سوزن بیاور
سوراخ روی سینه ات را بدوزم!

نظرها
  1. مرجان مطلق

    دی 17, 1394

    سلام و درود بر آرزوی عزیز

    خیلی زیبا ست

  2. زهره خسروی

    دی 17, 1394

    سلام خانم نوری

    خیلی  تصویر زیبایی را خلق کرده اید

    عاااااالیه

  3. اکبر قاسمی

    دی 17, 1394

    سلام sرکار خانم نوری

    بسیار جذااااااب و عالی

  4. درود بانو

  5. نگار حسن زاده

    دی 17, 1394

    سلام بانو نوری نازنین

    فوق العاده زیبا بود

    مرحبا

    لذت بردم

    درود بر شما

  6. سوگند صفا

    دی 17, 1394

    سلاااااام و درود

    عااااااالی بود‌.‌‌‌‌…خیلی……..عااااااااالی‌‌‌‌‌‌‌‌…….

    زنده باشین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا