🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیخودی

(ثبت: 215932) مهر 17, 1398 

قدّت
از آیینه بیرون زده
از حدّ مجاز
به چشم خوبان ستاره رسیده
رقصان و تازه
شاخه ی شوخی
رسته از تناوری
با نوبران نو ونغز
در شمایلت
دست از ترنج می بریدم از خودم

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    مهر 17, 1398

    قصه حضرت یوسف بیادم آمد. عشقی اسطوره ای و آسمانی را بیاد خواننده وارد کردید. و نشاندید…
    زیبا بود و خوش آهنگ نیز… درود بر شما

  2. مهناز نصیرپور

    مهر 17, 1398

    عالی استادم🌷🌺سلام و درود

  3. فوق العاده به دلم نشست استاد ارجمندم
    قدت ازآینه بیرون زده است👏👏👏
    بریدن دست جای ترنج روچقدنوترنسبت به گفته های دیگران ازقبل گفته اید دوباره احسنت👏👏🌼🌻🌼

  4. طارق خراسانی

    مهر 17, 1398

    سلام استاد

    شعر اک با زیبایی خیره کننده ای آغاز و تا انتها آن ادامه یافته است.
    بدیع و تغز
    دل ربا
    و دلچسب

    لذت بردم

    درودتان

    . در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏❤️🌿

  5. سلیس و روان
    با بار تلمیح
    یوسف خصال
    ….

    دستمریزاد استاد رشنو ارجمند

    تقدیمی :
    🍃
    یاد یوسف کن به زیبایی نما
    گر به ظاهر باطن آرا بین ما

    با ترنجی بزم مجلس شد به پا
    حیرت عشقی با بُرش انگشت ها

    ولی اله بایبوردی

    17 / 07 / 1398

    🌈🌸🌈

  6. درود ها
    بسیار درخشان و خوش فرم

  7. سپیده طالبی

    مهر 17, 1398

    زیباست و با ساختاری جالب
    درود بر شما استاد گرامیم🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا